måndag 16 mars 2009

Funderingar kring länkar...

Nu tittar jag på de sidor jag länkat till. Gillar Jolas sida, den tror jag kan bli litet förebild för min egen E-handelssida. Känner Jola och tror att hon generöst skulle dela med sig av sin inspiration. Jag tycker även om sidan från de norrländska hantverkarna. Den är luftig och överskådlig.

De rena hantverkslänkar jag lagt upp kan även de vara användbara i mitt hopsamlande av "goda ideer" för min egen presentation av produkter. Tyskan, Sabine, har till exempel lagt in små egna filmsnuttar, inlagda på You Tube. Gillar det, på något vis. Kan inte säga hur sådant skulle kunna passa in på min försäljningssida men tror att detta kan vara en av möjligheterna i min väg.

Har funderat vidare på Zimmerdahls presentation över sina produkter. De säljer svensk design som inte är massproducerat. Jag säljer min design som mestadels är "individuellt" utformad. Grunnar på om jag ska presentera mina produkter , en och en. Färg, form och storlek, varierar.

Detta projekt är igång! Tiden får utvisa var jag landar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar