fredag 27 mars 2009

Nya möjligheter och undersökningar

En vecka har gått. Väldigt fort!

Har samlat på mig ytterligare adresser. Känns väldigt matnyttigt för den framtid jag ser framför mig.

Har varit i kontakt med en modist och tillbehörsförsäljare i Australien. Långt bort, ja, men ändå intressant. Den modisten ska till Europa i höst och funderade om jag kan organisera en hattkurs med henne här i Uppsala Sverige. Hick..... Det har sina risker att maila runt. Fast, en kurs är nog möjlig att få till stånd. Känner till en bra kursgård här i Uppsalatrakten med bra möjlighet att arbeta och där man kan övernatta. Öppen spis och bastu finns också...

Jag har nu öppnat Stickportalen för allmänheten. Tycker att det känns OK. Vill med min nya besöksräknare undersöka hur långt jag kan nå ut. Kan tänka mig att ha en oinskränkt internationell försäljning. Mina produkter är lättburna och väger inte mycket att skicka.

2 kommentarer:

  1. Hej Eva!
    Kul att hitta hit; tack för hjälpen!
    Riktigt proffsig webbplats!
    Ska nu söka neocount.

    Tack för idag!
    Dirk

    SvaraRadera